tisdag...

nu är snart denna veckan slut å de e en riktigt skön vecka =)
igår skulle ja ha slutat 5 men blev kvart över 1 alltid skönt att komma hem tidigare =D  men väll hemma va ja för trött för att göra så mkt nytta som var tänkt men en del blev det =)  får bli mer senare i veckan. har prov idag å ja kan de inte fyy de e inte min grej å denna gången e ja rädd att de blir ett ig ja får sätta mig å plugga som bara den nu innan ja ska dra till skolan. =/   idag börjar ja nämligen 12.40 skönt skönt =D
imon har vi en lektion som är lika skönt som alltid så slutar kl 10.55 =D   sen e de lång helg =D=D=D=D=D 
då de blir jobb, vänner,daniel å fortsätta pakandet hemma =D    så ja kommer ha en hel del att göra...
ska även försöka få gjort mitt hår så de e gjort innan studenterna som ja ska gå på =)

nu måste ja pplugga på min text ha de fint
pözzhajjj

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack, aa jag hoppas att ja klarar det! Lycka till med pluggandet. ;)

2009-05-19 @ 13:37:22
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0