tjejkväll i fredas =)

i fredas så var de tjejkväll hemma hos sofia trevligt trevligt =)    
Fiia, Jenny och carro.  vi prata i massor skratta åt mt sjöng sing star hoppade studsmatta prata lite till å skratta innan de bar av hemmåt... å de blev även en rolig bussresa hem me skratt musik killar ja tiden gick rätt fort å en efter en gick av bussen tills de bara va ja å sofia kvar =) 
men det var en toppen kväll som snart får göras om =D

jenny
Jenny <3

jaag
Jag =)

sofia
Sofia <3


Carro å Ja <3      va den enda bilden ja fick som du var me på carro så =)

ja å fiia =)
å slutligen Fiia å Ja <3


tack tjejer =)  <3<3<3

Kommentarer
Postat av: madeleine

Ja dte förstår jag! men det går snabbt ska du se :P

Jaa visst, fast jag är inte inne så ofta, men om du vill så kan du maila mig om hur du vill ha det och skicka lite bilder osv, så ska jag se vad jag kan göra.. !

2009-05-25 @ 21:34:56
URL: http://shmadd.blogg.se/
Postat av: fiia

De va ju göör skoj :)

måste vi göra om <33

2009-05-30 @ 12:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0