vadå mkt på samma gång = /

hejhej nu va ja här igen =)  ja vet det var ett tagsen men tiden räker inte till. om vi börjar me idag så hade ja glömt ställa klockan på väckning utan bara somnat smart malin så när ja vaknar på morgonen får ja panik att ja försovit mig ochj att klockan e föööör mkt men som tur e så e den bara 7.13 precis lagom 8 måste ja gå till bussen.så för en gångs skull hade ja tur och va mer pigg än på väldigt länge men ändå trött. i skolan va de först hälsopedagogik där vi skulle jobba me massa frågor de gick la men tråkigt... sen musik där ja inte kunde spela upp eftersom ja kom på de igår klockan sju så får bli nästa lektion ja e där me andra ord om 2 veckor. har prov nästa =(  blääääää
sedan efter lunchen va de två lektioner då vi jobba me vårat mini projekt som ja e så trött på och aldrig kommer bli klar me åt skogen me de säger ja bara...  sista lektionen var de teckenspråk å om en vecka e de "prov" ja kommer inte klara de men e la bara till å försöka ja fick mig en chock när läran igår sa att ja fått vg på förra provet vi hade =O  ja trode ja fått ig så har inte viljat veta men de va ju fan bra =D HAHA  de lönar sig att gissa minsan... =) 
 på bussen hem träffa ja en trevlig prick som ja inte träffat på ja vet inte hur länge =/  en gammal thru arts vän =)  vi snacka minnen å hade så roligt så återträff snart kanske tyckte vi men man får la se va som händer... hon skulle fixa filmen åt mig i alla fall eftersom min skola e seg å inte har fixat den till mig än =( 
 nu ska ja göra mat å äta så blir mer sen om allt å inget hänt en del sedan sist så... =)   va ju nästan en vecka sen =S tiden går fort... 


ha de fint  pözzhajjj 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0