helgen e över å en ny vecka här...

heej...
nu är det måndag igen och me andra ord är helgen över. det var en helt okej helg. fredag blev det hem till daniel direkt efter praktiken. lugnt shit va trött ja var, jag kom upp extra tidigt i frdags för en gångsskull. de blev idol men de va precis att ja höll mig vaken.  lördag bar de av ut till brännö för att städa å fixa in för jul för nu blir de inte fören jul man kommer ut. inte ja i alla fall.  efter mkt jobb åkte ja hem igen å min bror å ja åkte för å hämta daniel.
söndag vakna ja tidigt av j*vla mensvärk ja hatar den för tyvärr var mina tabletter mot värken slut och dom vanliga e inte till så stor hjälp men hade inget annat val så de blev inte mkt mer sovit sen. =/   men fick övningskört först på förmiddagen sedan på kvällen vilket är toppen. gick åt skogen denna gång men aja.  var även i stan en sväng å käpte lite krämer som är bra å ha å så.
nu ska ja bara klippa mig å färga håret så blir de till å spara sen. =)
men ja en helt okej helg. trotts trötthet och värk så är helgerna bästa tiden på veckan.  men ja får faktiskt säga att ja trivs riktigt bra på praktiken nu vilket e bra.


idag var en lugn dag tyckte de andra på praktiken men ja höll inte me eftersom ja hade sådan huvudvärk halva dan :/ lagom roligt så de blev inget skrivande me uppgifterna hemma idag får bli imon.

men vart tar all tid vägen e inte många lediga dagar innan jul känner hur stressen börjar ta fart men får inte hända för vet hur de ena leder till de andra.

ha de gött får bli mer en annan dag blir så mkt när de blir så sällan å man vill få ut så mkt...
men ska försöka skriva imon me.

pözzhajj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0