måndag 23/11

heeej
oj va längesedan de var sen sist ja hade för mig att de var innan helgen men hade vist fel. men får skylla på att de varit så mkt.
Praktik me mkt högt tempo att man e helt slut när man kommer hem, tränat järnet två dar, fått ytterliggare en ångest atack, träffat elin å snacket gick i ett på båda haha, bio, ätit ute, jobbat, hälsat på carros praktik - carro hälsat på min praktik. ja en hel del som ni förstår.

onsdag och torsdag blev det praktik sedan träning. fick vara den enda ordinarie personalen från ett till kvart i 4. har blivit en hel del, å så ska de ju inte vara men ja klarar det bra. De va skönt att få träna å vara igång igen eftersom att det var ett tagsen nu. så svårt att hinna me när man kommer hem så sent och ska göra mat å greja hemma.

fredag var ja me carro på hennes praktik å de va så lugnt att det var som en ledig dag för mig men de va roligt att se och träffa carro å prata om allt sen åkte ja in till stan å träffa elin å de va allt för längesedan ja träffa henne senast så man prata i ett om allt å de va så skönt. <3
sedan åkte ja hem till daniel och åt och kolla på utröstningen av idol missa tyvärr de andra. =( å på söndan jobba ja så kunde inte se då heller =(

Lördag blev de lugn förmiddag me frukost å fixa sig innan de bar iväg till stan å bio, New moon å den va sjukt bra den me = ) älska filmerna <3
sedan gick vi iväg för att äta min älskling skulle bjuda mig =) <3  god mat, underbart sällskap, trevliga samtalsämnen mkt skratt å humöret på topp kan de bli bättre = ) hemma avslutades kvällen me film sen sova eftersom att de va jobb på söndag.
Men det var en underbar dag från morgon till kväll litet minus på morgonen men allt de andra väger över så ja ville att den aldrig skulle ta slut. men me ett sådant stort leende och sådan lycka innom mig å känna att man mår så bra de va en kännsla ja inte känt på väldigt länge, inte sen ja va liten för ja mins de inte.
jag hoppas det fortsätter för de var en sådan underbar känsla. <3 
Daniel tack för allt ja behövde verkligen de Älskar dig sååååå<3<3<3 de finns inte ord för det <3

idag då så var carro me mig på min praktik och det var ett något högre tempo än hos henne, men vi tog oss igenom dagen och fick pratat ännu mera.  freda ses vi igen så trevligt ska de bli = ) <3

nu ska ja få gjort mina praktik uppgifter tänkte ja men tar nog de imon när ja kommer hem tidigare så fixar ja lite på rummet istället ska ju börja tidigt imon så blir till å sova i tid. ¨

Veckan då
Tisdag 7-14.30 praktik men ska försöka gå tidigare.
Onsdag 8-15.45 praktik  skulle vi ses Fia ???
Torsdag 8-14 hoppas ja på för vill inte vara själv me vikarierna. Konsert Takida = D hoppas de blir bra :P
Fredag 8-15.45 men hoppas på tidigare även då :p fira carro på kvällen me folk.Daniel sova här =)<3
Lördag träffa Sofia ev.  sedan ev till simon me daniel å linda.
Söndag Ullared me Daniel, simon och linda.   får se om de blir att ja går me daniel på förlovnings"fest" lr om ja får vara hemma för de behövs barnvakt. men e så dumt när man inget vet å man väntar å väntar på besked.

så efter nästa helg ska ja fixa håret. = ) Äntligen =D

ha de fint pözzhajj

Söndas 2 år 11 månader snart 3 år nu = ) å nu känns de bättre än nånsin de e som me vin de blir bättre me åren = D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0