Onsdag 11-11-2009

heej
nu är det onsdag igen och veckan bara flytter på. har varit väldigt trött denna veckan men det går bra. har denna vecka börjat me min stora uppgift att göra nårot med barnen, och det blir masker. kändes som en bra idée när de gillar att klä ut sig så mkt. = )  så nu har hälften av gruppen gjort en egen mask = ) å de blir så fina. = D bild kommer senare när de e klart.

men måndag blev bara praktik me besökav läraren å e så skönt me en så förstående personal,sedan lugnt hemma göra mat åta å ja de vanliga som finns å göra hemma. lite städande me, å de e alltid skönt me de som blir gjort. synd bara att orken inte finns där så ofta när man kommer hem så sent å de blivit så mörkt. =/ 

Tisdag blev de praktik me skogen å mkt lek sedan hämta pappa mig å körde mig till jobbet så ja fick jobbat några timmar. Behöver de pengar ja kan få ihop så = )  så de blev sent hem men de va de värt.tog en varm å skön dusch så då blev man lite piggare.

Helgen har ju även rullat förbi me stor fart. = ) 
Fredag blev det ut å äta me Mamma, Pappa å Daniel = )  passade på när de andra inte var hemma. riktigt mysigt faktiskt. missade idol men de va de värt för detta händer så sällan. (såg reprisen på söndag )

Lördag
var det jobb hela dagen å de va roligt att vara tillbax igen eftersom att ja sist de var min jobbar helg så var ja sjuk så pappa fick ta de, inte skoj. men de var glada att se mig igen= ) de kändes bra.
sedan kom mamma å hämta mig så ja fick äta å göra mig lite i ordning innan ja skulle åka in till stan för att gå på bio.  jag och Daniel skulle se Saw VI å ja tycker faktiskt att den skillde sig lite från de andra me stil å sättet som personerna blev "straffade". men ja gillade slutet fan va de kändes skönt me de. haha =P  ja gillade inte förra filmens slut fyy.
sedan åkte vi hem å va så trötta så somnade fort, började kolla på en film men de blev inte mkt mer så får se den en annan dag när vi inte e så trötta haha = )

Söndag var en lugn dag me idol å annat som var på tv när den stod på. på kvällen blev de varmamackor å kladdkaka för farsdag. å fick även lite små paket.sedan sova i tid men spelar ingen roll när ja lägger mig längre e lika trött ändå ju. =/ va e de här.


måste klippa mig snart å har beslutsångest om ja ska färga de lr inte. för de känns rätt missfärgat nu i vissa ljus men om ja då ska göra om hela i ljusare blond eller göra de mörkare. ??? hmmm får se något förslag???

ha de gött pözzhajj  nu ska ja ta bort å måla nytt på naglarna sen bonde så man hänger me i snacket imon =P haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0