Tisdag 24/11

Heej
idag var det mer barn men lugnare.var en sväng i skogen å denna gång blev det en ny skog vi fick se.den var mkt populär bland barnen =)
dagen flött på och när klockan blev kvart i 2 fick ja gå =D min handledare var på möte så var gör man inte ;) de andra tyckte me att ja skulle få gå ja kom ju tidigt idag faktiskt.
men som vanligt hade ja otur me bussarna så gick ju ingen fören tjugo över blää på de. hade ju glömt att de gick annat innan halv 3. aja väl hemma fick ja städat lite på mitt rum och jul pyntat mys =) <3

imon blir de en vanlig lång dag på praktiken men sen e de äntligen torsdag och ja å eve ska klara oss själva vilket ja tror kommer gå jätte bra. sen e de Takida =)  ja lyssnar inte direkt på dom längre e någon låt bara så känns konstigt men de blir en trevlig kväll i alla fall å man har ju biljetter. trött på fre men va gör man inte =D   ja har ju lovat mig själv att göra detta till de bästa året så då ska de så bli, sista året innan studenten. =)

ha de toppen så ska ja ta å sova nu. segt när man e pigg å ska sova men aja.

å måste bara säga att ja fick ett bra avslut på dagen igår min kära Erika ringde mig å de va mkt längesen ja prata me henne tyvärr av olika skäll tiden var tar den väggen men hoppas vi kan ses snart nått ska vi nog kunna klämma in =D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0