Tisdag och tiden går så fort...

heej
nu är det redan tisdags kväll tiden går så otroligt fort ja förstår inte vart den tar vägen ja har svårt för att hålla koll på dagarna längre. var otroligt trött idag under dan men de försvann som tur var rätt fort för idag var en i personalen hemma å sjuk. inte skoj efter som att hon är den som ja funkar bäst me. men de blev mest vara me barnen eftersom de andra var lite här å var på olika möten.
Jag mår mkt bättre nu än i början när ja var där, då var ja verkligen kass grät, mina smärtor som kommer när ja mår dåligt och är någonstans där ja inte känner mig trygg lr välkommen och kunde heller inte äta mer än ytterst lite för de gav mig spykännslor.  men min räddning kom och jag är så glad över att ha sådant stöd från de andra två som ja funkar bäst me av de ja jobbar me. framförallt den ena som ja pratat en del me. jag har så svårt för att prata me äldre av olika anledningar men de e bara å kämpa på.
tack vare praktiken och att man då kommer hem soppas sent å har saker att göra när man kommer hem så har man mindre tid för tanker, å de e så skönt slippa alla tankar som kommer upp de va nog de jobbigaste när man var hemma å var sjuk.
men idag då efter praktiken åkte ja in till stan för å klippa mig, och de va en del som va slitet efter sommaren och förra kunde ju inte sin sak som klippte så fick fixat tll de me. så nu e de kortare igen men ja gillar de. blir nog toppen när man fixar till de. frisören plattar ju bara de. = ) skönt me lent hår = D
Gaia Älskar dig <3

imon å på torsdag blir det träning var ett tagsen men e så svårt att hinna när man har praktik. men de ska bli skönt.  =)   
å på freda ska ja hälsa på carro på hennes praktik. = ) skoj ska de bli att se henne igen var ett tagsen nu.
man pratar å ser de från skolan så lite nu tyvärr = (


ha de gött alla pözzhajj

Lyckades inte få någon bra bild men aaa man ser lite = )

Kommentarer
Postat av: Daniel

Pälskling söt=D<3

2009-11-17 @ 22:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0