Dag 1 på praktiken

HEJ
idag var det första dagen på praktiken och jag är faktiskt lite besviken hade förväntat mig ett bättre välkomnande. hade aldrig träffat min handledare å när ja gör de presenterar hon sig bara å ja sedan vilken skola. sen bara in å lek de leker själv, så går hon. fick göra de bästa av de för även om ja inte vill ha praktik så måste ja. vet inte va ja vill göra, va ja vill jobba me längre för e så lång väg till att bli lekteraput och när ja inte fått testa hur det är så vet ja inte. vill prova å se om de e värt tiden.
men i alla fall så förväntar man sig ett bra slut på dagen me men nej hade besök av min förra handledare å när ja tänker tillbax så var de riktigt bra där bortset från att hon var borta så mkt. men de va roligt. men då när min kommer tillbax för hon försvann på toa å ja ska sluta men innan ja hinner säga hejdå lr nått så får ja du har slutat gå nu.me inte alls något trevligt tonfall å de kändes inte rätt.  nää ja e besviken över första dagen, men har fått kontakt me de flesta barnen å de är bra.
men man e ju så pepp på att komma imon nu lr inte.
KÄMPA PÅ får de verkligen bli till att göra.

å blir nog några dagar på lovet me om man skulle bli sjuk så har man å slipper ta igen på jul. å om ja ska ta ledigt fredan efter takida som e en torsdag så = ) kan ju vara skönt me en lugn fredag :) men de får ja bestämma i slutet av veckan.

Någon som vill hitta på något på lovet lr ?  = )

nu ska ja duscha så ha de gött pözzhajj

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0