Dag 3 blev tyvärr inte som tänkt...

heeej
idag skulle det ha varit den tredjedagen på praktiken men blev inte så, tyvärr fick ja stanna hemma. igår gick de la bättre mkt eget ansvar vilket e bra på sitt sätt men ändå va de bara andra dagen, men ska ju visa mig mkt å va ja kan så ska la inte klaga. mitt betyg blev ju förstöt efter förra praktiken tack vara att ja å min handledare hade varit där så lite på samma gång vilket kändes jätte tråkigt. för i slutet gav ja verkligen allt för å visa men tyvärr missa hon de = ( . så såg till att lära barnen ett två tre röttljus idag vilket dom tyckte var mkt roligt = ) tyvärr såg hon inte de för hon satt me de andra men roligt hade vi å ja fick bättre kontakt me barnen, vilket lede till att dom gick till mig när de bråkat lr om de lekte å någon annan fröken kom fråga de var ja var. = )

jag kände igår när ja skulle åka till praktiken att min hals började kännas konstig men ja ville inte vara hemma andra dan, på bussen höll ja på att spy å kände mig helt borta men försökte tänka att snart e ja ute i friska luften igen å de kommer bli en bra dag.  men tanken gick även om ja skulle vända hem igen för ja kommer ju inte kunna göra något fult ut om ja mår så dåligt. men ja tog mig dit bussen var sen och vände vid vårdcentralen tappen där vilket inte gjorde saken bättre, men när ja kom blev de till att sätta sig direkt vid ett bort å ta hand om frukosten.  jag hostade, fick ont i kroppen å kände mig varmare å varmare ja tänkte bara de va för ja lekte men när ja kom hem visa de sig att ja hade feber.

idag vakna ja å kände smärtan i halsen ja ville gå för att komma in i de mer å skulle ha börjat me uppgifterna. men rösten ville inte vara me å hostan va inte den roligaste. så de blev till att stanna hemma, febern var borta men kom å gick under dan.  men men de va skönt me en ledig dag. men ja känner att ja vill ha skola istället de e lugnare å så e man inte så otroligt trött. + att ja känner bara mer å mer att detta inte är min grej ja vill inte jobba me de vilket gör att man heller inte vill stanna så många veckor men men de e bara till å se glad ut å göra de till de bästa.

men nu ska ja sova å hoppas på att hostan e bättre till imon å att ja ingen feber har så att ja känner mig bättre.

God natt pözzhajj


Erika skulle ha ringt dig denna vecka men tiden har gått så fort å ja har varit helt slut. men ja hoppas du får en toppen resa till Japan å ta massa bilder =D de e sjukt coolt att du får åka iväg till ett sånt land = P
ha de så hörs vi när du kommer hem igen kommer sakna dig massor <3 Älskar dig så å du betyder så mkt för mig ska du veta även om vi inte ses lika ofta längre. (L) min Twin <3

Kommentarer
Postat av: erika

åh finaste, hoppas att du mår bättre till praktiken imorgon. Japan kommer att bli fab men jag kommer sakna dig. Vi ses när jag kommer hem igen, åh åh åh åh. ha det jättejättebra <3<3<3<33<3<333<<33 love yaaaaa pusspuss

2009-10-22 @ 01:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0