???

vet inte va som händer men ja känner att ja inte vet om ja ska vara glad eller ledsen, arg eller besviken... är så underlig känsla just nu inom mig, ja vet inte men de känns inte bra... jag borde vara glad för det har varit en bra dag men näää de ligger saker å skaver i huvudet som ja inte kan sluta tänka på, va e de här ja pallar verkligen inte ha de så...  så får la hoppas de blir en helg utan massa tankar...  prata me Daniel och hoppas på de bästa. <3
när ja prata me min lärare igår om mitt arbete fick ja mig en tankeställare både positiv och negativ men ja ska ta mig igenom detta ja ska klara det...

God natt nu ska ja försöka sova

Alla underbara vänner glöm inte hur mkt ni betyder för mig Älskar er <3
Daniel älskar dig <3 imon så =D <3<3<3 Längtar<3

Kommentarer
Postat av: caroline

DU klarar allt. Vi klarar allt tillsammans <3

Älskar dig min fina vän!

2009-10-16 @ 08:32:36
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0