handla...

jag vill handla nya kläder har så mkt som bara finns och som egentligen inte känns som ja. men de bara finns så man använder dom.  letar efter en vinterjacka för känner att ja behöver köpa mig en ny varmare. å i mitt letande hamnar ja på hm och kollar då in andra grejer med. kom på att fiia sagt dom hade många skjortor där. hur de nu stavas. men hitta mkt annat me som ja blev kär i. la de e önskelistan å kolla va de blev å de hamna på ca. 3400. en anning mkt. fattar inte att alla grejer måste kosta så mkt =(  men köper inte utan om man e i stan kan man prova å då kommer massa försvinna från min lista för ja hittar något litet som inte e bra =P + att ja ju snart ska till ullared så ska spara mina pengar men har väldigt svårt för å hålla mig. (A) hehe
men efter ett tag kom ja på mig själv va de egentligen var ja skulle leta efter å de va ju en vinterjacka så återvände till de å hittade en ja fastna för men som kosta 799:- men de e la typ de man får ge om man vill ha en bra jacka.
så får se och fortsätta kolla runt. måste verkligen kännas rätt.

men japp nu får de bli sängen klockan e redan för mkt om ja ska orka upp men som sagt blir nog till å jobba hemma första timmen. e ju ändå projektarbete.

en underbar kväll = )

GRATTIS IGEN PÄLSK FÅR SE VA DU FICK NÄR VI SES <3 Älskar dig<3
tänka sig en gång i tiden hade vi nästan samma hårfärg å nu har vi motsatsen =p blont - svart XD Haha


God natt gott folk = )  pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0