kvällen...

heeej
nu är det kväll och jag sitter och kollar på tv har blivit en hel del konstiga program som man följer haha XD
pratat en del i telefon me = ) <3
det har varit en bra dag idag trots allt mkt skratt och glada miner <3  tjejer tack för allt <3 <3 <3
var å tränade något dans men näää de va inget ja ska göra igen. kände sig ju hur dum som helst stå och vifta me armarna å massa konstigheterm nä inte min grej. sen hämta mamma å syrran mig så åkte vi för å köpa present till syrrans kompis å lite annat = )
men nu ska ja fixa något att äta å fortsätta att se på tv. ha de gött

sista skoldagen på 8 veckor imon = )

pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Anonym

fuskigt, jag vill också gå sista skoldagen på 8 veckor.



Tvserier som i .........LOST???? :D:D:D:D



miss yaa darling

2009-10-15 @ 23:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0