Ny vecka...

heej
nu är det måndag och me andra ord förstqa dagen på den nya veckan men ingen skola för min del varken idag lr imon. lärarna e på utbildning så ska bara besöka min praktik. jag vill inte ha praktik är så omotiverad så de finns inte. kom inte på de ja ville så ska va på änu en förskola blääääääää =(
7 hela veckor me jag kommer dö.
men sen blir de träning har städat lite hemma mitt internet på min dator har slutat funka vet inte va de e me de. =/ typiskt. å imon blir de nog me träning me carro.  sedan jobb på kvällen. passa barn.

men fredan då var i skolan ett tag inte länge typ 1 timme jippi meningsfullt.  sedan stan åkte till backaplan först där vi köpte skor ja å sofia två par var. efter att ha velat i kassan.  så de ena blev testade i lördags och de va en liten besvikelse tyvärr men får hoppas de känns bättre me tiden. de andra får bli premiär nästa helg om de blir utgång =P
 sedan hämta carro upp mig på eftermiddagen så åkte vi och hämta fiia sen hem till jenny dit även sofia kom. blev en bil tur genom ale inna idol började =P  men tyvärr va de inte många som var bra i detta tema.  sedan bar de av hem för skulle jobba på lördagen.
orkade inte göra mat på kvällen så de blev till å göra på morgonen.
å de blev en dag me fullt upp var massa att göra trots att det var lördag men på så sätt gick dagen fort = )
sedan bar det iväg till daniel på släktkalas träffade soffan på vägen me hon skulle också på kalas :P trevligt.
efter alla gått gick vi och köpte oss lite godis i den nya affären som har öppet till 3 på natten =P toppen ju.
söndagen blev lugn.  å på kvällen var ja hemma igen = )

men nu ska ja gå å fortsätta ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0