på väg tillbax igen = )

heeej
har la varit lite dåligt me skrivandet på sitone. men som sagt man har inte så mkt ork när man e sjuk. jag är tillslut på väg å bli frisk men de är fortfarande en bit kvar. bara ja blir frisk så ja kan göra nått roligt på lovet inte ett till lov som blir förstört tack.  =/
men igår hamna ja på ullared me mamma, ja borde inte ha åkt men ändå ville ja. jag blev lite värre i halsen men ja kände att ja mådde bättre psykiskt av att ha varit utanför hemmet lite va ett tagsedan. skulle blivit i helgen men så blev de inte och fick klart typ alla julklappar. så man känner en liten lättnad ändå = )  ja ångrar de inte.

själv hitta ja
*termobyxer alltid bra att ha när det är kallt och på praktiken = )
*linne (orange)
*mjukisbyxer
*En skjorta som även mamma köpte till papppa haha en rolig historia.  =P
sedan smått
*ramar till julklappar å en stor till mig själv = )
*hårspray
*klistermärken till naglarna å vanliga
*Diadem
*Filmer alltid roligt me nya hitta inte den ja sökte tyvärr men andra = ) 
*Skärp som ja lettat efter = D  
*å böcker att sätta bilder i å göra fina = ) va man nu ska kalla dom =P

De va nog allt = ) allt ja kan säga i alla fall =P

nu ska ja ta å försöka göra de lite fint i min bokhylla = P

ha de fint å hoppas ni har ett bra lov =D


pözzhajj

Kommentarer
Postat av: sara

Svar: Ja, en tjej som, blir snurrad i haret :p Ah, snart ar det jul! Bowling kanske?

2009-10-29 @ 23:49:35
URL: http://saraay.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0