Slut på helgen... vill inte...

heeej

ja nu är då helgen slut och det har varit en helt underbar helg faktiskt till stor del vist har de varit lite mindre bra men de va bara i fredas å de har pratats igenom.  men resten efter det mådde ja bättre än på länge ja va ute i det fria med världens underbaraste kille å att känna den underbara känslan igen i magen gjorde saken bara ännu bättre <3
Det blev lördag å tillslut blev även det en bra dag. var i stan där daniel kolla på förstärkare och jag klänningar men ja har inte fastnat för någont än lr jo den i skylltfönstret som vi åkte förbi så får bli till att åka förbli där en annan dag å även gå in = )  men fick köpt mig ett par leggins.
sedan gick tiden i rasande fart å kvällen kom. carro kom å vi gjorde oss klara för utgång. jag, carra å daniel åkte in till stan där vi mötte upp isaac å sen bar det av till PC där fiia och sofia var = )
tyvärr så har ja inte bilderna än men de kommer senare men de va en toppen kväll me mkt skratt = ) tack för de alla = ) <3   fick även pratat ut om ett å annat så nu är smärtan av de borta så skönt <3 tack för det <3 <3 <3

Söndag blev en otroligt lugn å skön dag me film prat å bara vara = )<3 de e så skönt me sånna dagar ibland. blev även kört lite på kvällen å sedan handlat.
å äntligen så är min tavla åter uppe på väggen råkade ju hända en acsedent me den när den va nere å ja gjorde om.
glaset sprak på mitten å ja blev inte glad men pappa var snäll å fixade ett nytt = ) men duktig som ja e så höll ja på att göra sönder bilden när ja skulle få i de i ramen igen. ( ett puzzel på 1000 bittar )  inget som man får ihop på 5 min direkt men tur hade ha så var inte många som losna. =D 
är nr 2 som ska göras nu puzzlet på också de 1000 bittar som ja fick av min bror i julas. =P
men ja de var en toppen dag å ja kan bara säga att ja saknar min Daniel redan för det har kännts extra bra de senaste <3 (L) finns inte ord för det (L) å finns inte tillräkligt me vatten för att fälla tillräckligt me tårar för hur mkt ja saknar dig... <3

Imon e de praktik å ja vill inte ja känner bara nejnejnej för det men får la göra det bästa av det och hoppas på att det blir bra. bara man kommer in i det och trivs me folket så ska de nog gå bra. e sista året sen e de över.

men nu får ja sova så ja e pigg första dagen...
godnatt alla ha de underbart <3 pözzhajj

Ett tagsedan ja... =P  haha  typ 2 årsedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0