söndag

heeej
idag är det sista dagen på helgen och imon är det åter skola. känns segt ja e inte pepp på att gå ditt men va har man för val. nu på kvällen har ja inte haft lust me något. har tänkt massa saker som ja borde göra men nä ja har inte haft någon lust tll det utan varit i en annan "värld" och bara legat.  men de kan ju finnas sånna dagar me.
men serdan i torsdags då.

var ju som sagt och jobbade me barn i torsdags och det gick bra. några nya som inte hade varit där innan blev ledsna när vi skulle äta men sedan blev det bättre när de blev lek igen = )

fredas var de skola sen på eftermiddagen var de någon grej på min syrras pingis hade besök av en trollkart å han var grym på sin sak så aaa ja var me där för hon ville de så gärna sedan körde pappa mig till daniel lagom till idol. underbart att ses igen känns som hur längesedan som helst. = ( men nu så = ) <3
kände bara hur glädjen spred sig i mig = ) <3

lördagen bestod av att göra mat närsta heladagen det tog längre tid än väntat. men sedan blev de mat när daniel kommit var å jobba på dan.  kvällen blev inte som tänkt tyvärr men men inget att göra åt. får va glad för det lila.
sedan blev de filmkväll två filmer för mig i alla fall daniel somna efter en = ) haha
men ändå en lyckad dag = ) <3<3<3

söndag idag bar det av till freeport me daniel sofia och hennes bror. skulle köpa mig en jacka men blev inte så. får leta vidare. men hitta lite annat. = )

ett par svarta jeans för endast 79:- som varit 449 innan toppen ju = )
en t-shirt svart vit som va riktigt söt : )  59:-
en adidas tröja i svart vitt
en träningsdress me både byxer och jacka till mkt bra pris...

så de va många bra köp hitta även ett par fina klackskor men tyvärr fanns dom inte i min storlek men ja blev riktigt kär i dom skona även om dom va lite höga. men får hoppas ja hittar några andra liknande.

men nu ska ja fortsätta se på komisarien och havet.

ha de fint godnatt
pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Ja det skulle va mkt trevligt! hör av dig då du kan ;)

2009-10-05 @ 10:51:42
URL: http://amandaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

tyckte väl du haft lite nya kläder idag :o bara inte sagt det rakt ut utan de har stannat som frågor i hjärnan! hehe :D eller jag såg väl inte fel? ;D



puss älskar dig & tack för blogg kommentaren<3

2009-10-05 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0