Måndag 7 september

heeej
lång väntan men nu e ja här igen. det har varit så mkt på sistonen å de e de nu me men lite lugnare. lr ja bara hoppar de ja måste göra för annat mitt minne e så kort. =/
men förra veckan flöt la på trotts allt. me skola,stan, rensning, försäljning,utgång och 18 års middag.

*försäljningen gick bra förstadagen men andra var allt seg. men de blev pengar i alla fall.
*utgång blev de kort me daniel, carro och sofia. men jag och daniel kunde tyvärr inte stanna så länge när vi skulle upp tidigt nästa dag och orka me en dag 1 på marknaden. å ja har nog inte set så mkt folk på länge på så liten yta =/ .
*18 årsmiddagen blev en mysig kväll me mat, prat, jag har aldrig å mer prat...  en lyckad kväll me andra ord =D å ja hade me mig min underbara sysling dit =) <3    Grattis igen hjärtat mitt <3  <3  ERIKA <3
synd bara att ja mådde så dåligt sen resten av kvällen.  var säkert bara för ja inte höll mig till en sort bara. =( men som tur var så spydde ja aldrig men de var nära.
*å ja har haft de lugnt me mamma lr inte...   men ja leve.  ska fan klara detta året och göra de till de bästa... och sen flytta och träffa nya människor =D

å idag har ja varitduktig och tränat så kommer la ha träningsvärk imon men aja gött va de = ) nu har ja lärt mig nya grejer =P  haha

STUDENTEN vill ja ha nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu =(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(=(

då ska ja minsan ha långt igen. saknar de... =/


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


men till helgen blir de i alla fall jobb, bio och utgång... = )  sen blir de till å spara.


ha de gött alla pözzhajj
imon e ja ledig från skolan fan va gött  =D=D=D=D

Kommentarer
Postat av: Daniel

aa de blev en del pengar=) nä va inte kul å se att du mådde så illa=( va mena du me å inte hålla dig te en sort? förstår att du vill flytta men de vill inte ja för då får ja inte träffa pälskling lika mkt :'( vill va me pälsk<3<3<3

2009-09-08 @ 09:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0