Torsdag 10/9

heej
denna dag fick tyvärr ingen bra start, men de blev bättre under dagens gång. man får inte roligare än man gör sig så e de bara. men skulle ha sovigt mig igenom dagen istället. de hade nog varit de bästa.
nu ska ja i alla fall äta snart sen åka och träffa elin och träna. ska bli skönt men känner mig helt slut nu.
ikväll får ja se va som händer. lagom kort dag imon 2 lektioner men de får gå.  sen e de helg.  =D
bara ja inte blir sjuk känns som att ja håller på att få feber nu.
å ja hatar mitt hår bläää på de får komma på nått medans de växer. solrosfrön skulle vara bra så nu har ja ätigt de idag haha

men nu ska ja dra mig pallar inte sitta här.

ha de fint pusshajj

tack tjejer för stödet <3 (L) Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0