vill ha helg nu...

heeej
nu har de gått några dagar sedan sist. men de har varit toppen dagar verkligen =D=D=D=D=D
lördag vakna ja å kände att detta var ingen bra start på dagen å bara ville stanna hemma å sova. men efter en dusch kändes de lite bättre. tog mig till jobbet och genom dagen trots sjukdom, värk och trötthet.
jag kände bara att ja ville hem å lägga mig i sängen å ta de lugnt me en kopp varm chocklad. = ) <3
men me en massa tur me bussarna så kom ja hem i tid. gjorde lite att äta innan carro kom hem till mig. sedan åkte vi in till stan å de blev en intressant färd haha men tillslut kom vi fram till parkeringen och tog oss till bion. Beck blev de  riktigt bra var den lite segt i början men de gjorde inget för man fick sig några goa skratt i filmen så den kan man se många gånger igen. Beck e grym. man kan se dom om å om igen. = )
efter filmen  träffa vi daniel, sen fia,anna och sofie.
då blev de utgång en riktigt trevlig kväll. men synd man mådde så dålig. men trots de så var man inte hemma fören efter 3.

söndag blev de en soft dag riktigt mysig. = ) skönt å bara ta de lugt å prata =) me pälsk <3 tack för de jag behövde verkligen de.<3
sen blev de att vi åkte och köpteträningskort till mig skulle ha tränat men var ju sjuk så gick inte =( men blev promenad i alla fall. efter att ha köpt de gick vi på bio. the ugle tru. och ja kan säga en sak se den. den var bra. ja kan lätt se den igen. = D  varit på 3 filmer nu innom en kort tid sommaren me göran, beck och the ugle tru och alla kan ja tänka mig att se igen. film går åt rätt håll igen. de går uppåt å kommer lite  bra filmer igen. 
jag hade en toppen mysig kväll me = )

måndag blev hemma skulle ha en "lekdag" me hela skolan. mådde inte bra å kändes meningslöst. ännu en lyckad dag i alla fall å även denna morgon kände ja att detta behövde ja.  tills någon kom å förstörde de då men aja.


men tack pälskling för denna helgen den har verkligen betyt mkt för mig ja behövde verkligen de. hoppas de blir snart igen. <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

tack ni andra me för en toppen lörda =) <3

pözzhajj  ha de toppen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0