Ensam hemma...

ja då var man ensam hemma min bror åkte till danmar i morse och pappa å carl åkte ut till Brännö där mamma å lisa-marie är. själv åker ja inte ut fören på söndag. nu blev de inte sova över me elin från idag till imon utan bara på dagen tyvärr så de blir en annan helg. men får kolla om vi ska ses en stund imon me ändå lr hur de blir för hade varit skoj så man slipper sitta hemma. men på kvällen ska ja kanske träffa carro å göra som vi gjorde en annan nyår. lr va säger du carro??? är du på ja vill inte sitta hemma? = D

men ska inte träffa elin fören 4 så har lite tid på mig att få lite gjort. tvätten är igång å ska se till å köra några stycken nu när de andra e bort. :P  få gjort på presenten = D , paka och kanske städa lite på mitt rum. å lite annat som behövs göras.

men när ja kom upp i morse fick ja veta att min mini bror spyt massa i natt NEEEEEEEEEEEEEJ ja tror ja dör ja vill inte ja vill inte :S ja får inte bli sjuk. så ja har inte varit nära han är varit där han varit så e bara till å hoppas. (håller tummarna)  men tror de e mkt annat som ligger bakom de me så han behöver inte vara sjuk för kände inget på morgonen.

va händer i påsk da???  = D

ha de gött alla = D   pözzhaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0