Glad Påsk på er = )

ja idag är det då påsk och det är helt underbart väder ute = ) himmlen har varit blå hela dagen så har kunnat sitta ute och sola å läsa tidningar riktigt skönt. :)   blev även klar med presenten idag men bild kommer senare den ligger på tork nu  = )  men den blev bra förutom att ja råka sabba den när jag skulle göra framsidan på den. men men de ska ja försöka lösa när den e torr.

men kvällen blir i stan me sofia å prat :) mys.

gårdagen blev riktigt trevlig var å fikade å sen på bio med Elin och såg the bountyhunter riktigt bra film de där = D sen den.  men nu har ja inga pengar kvar lagom segt :(  får hoppas ja får lön snart.  men ja de var trevligt å när ja kom hem hade ja fått sms på min andra telefon å fick mig ett gott skratt HAHA XD  de va de bästa avslutet en dag kan få. *LER*     fick även gjort håret lite ljusare igen omgång nr 2 de går framåt = )

imon blir de Brännö å träffa familjen, äta god mat å ha de trevligt :) stannar till på måndag lr om ja åker me pappa på tisdag morgon om de inte blir ja som jobbar. får se va som händer för planerna har ändrats lite. å de kanske de hinner göra igen så är bara till å vänta å se. 7
men ska packa lite sen så ja klarar mig vilket de än blir. :)

3 dagar kvar... <3

ha de bra pözzhajj

Glad Påsk på er <3 = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0