Hemma igen...

Heej

ja nu är ja hemma igen från Sth lr kom hem igår kväll min bror hämta upp mig = ), det har verkligen varit en toppen resa som jag är glas att jag åkte med på för det var så värt det. hur mkt skratt som helst, gemenskap, lärt känna sth en hel del efter att ha gått i massor men som tur var gick de bra me fötterna å benen kände bara av de sista dagen lite. var ju även massa trappor att gå i så nog har vi fört på oss. men ja de var en rolig resa några studiebesök, grillning, stan, gammla stan, ute och åt på restaurang och glass =D 
hittade en klänning ja ville ha men tyvärr fanns den inte i min storlek. men fick köpt tre diadem för 20 kr :P

men idag är ja grymt trött och varit hela dagen fattar inte vad det är med mig. å även om ja sovit en massa å me andra ord inte fått gjort de ja skulle så e ja fortfarande trött. segt så ska sova tidigt idag å hoppas på att vara piggare imon å få gjort allt då istället.

fanns även en kanin hemma när ja kom hem. så ska sköta den lite i helgen tills syrran kommer hem igen. hon e nog hur glad som helst nu när hon har fått en kanin. = D

men nu blir de film ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0