Hemma igen = )

Heej

Ja nu var ja hemma igen vaknade tio över sex i morse av mig själv så var ingen idé att somna om, klockan skulle ringa halv 7. å igår la ja mig halv 12 hur pigg som helst = / men tillslut måste ja ha somnat. men just nu är ja inte så trött utan bara fryser. håller på att få upp värmen här hemma inte varit någon här sedan i söndags å då va de sol å varmt. men ska bli en varm dusch snart sen måste ja bestäma in för framtiden men ja orkar inte tänka på de. å ikväll blir de träning om de inte e fullt vilket vi inte hoppas på efter helgen. :)   å ikväll kommer kära daniel hem = ) <3   ska nog köra lite idag me = )

i söndags så åkte ja ut till brännö på eftermiddagen ändå och på kvällen mådde ja bättre så att ja kunde äta. sedan blev de en spelkväll me bror å pappa från ca 5 till halv 12 :P  XD  men de var roligt.
på måndagen fick vi besök av mira en stund på förmiddagen sedan blev de planering in för studenten kors i taket säger ja bara. de som inte skulle bli nått.  sedan skulle mamma få mig att kolla vilka skolor som fanns å så och beställa massa kataloger. men ja kände inte att ja kom framåt men men får ju snart en massa kataloger hem.

Någon som vill flytta me mig = ) ???????????

fick städat bort lite skräm på rummet men de e inte klart för de använder ju mitt rum när ja inte e där till annat. läst lite teori och mer spelande :D men idag gick de inte lika bra för mig.  sen avsluta vi kvällen me falk =D yea.

så idag kommer alla hem utan min stora bror då och sover hemma och imon blir de ullared. så får be om min lön om ja hittar något.
torsdag blir de ev jobb ett tag.
fredag erika. = )
lördag marknad  så roligt å se alla fynd som finns =P haha
söndag jobb
sen e de ny vecka å skola igen = (  men den e kort bara två dagar så =P 

nu ska ja dra mig ha de gött pözzhajj = )


Fiia - ja klart :) ja har hört mkt i mina dar men de e ändå ja som tar de avgörande beslutet å han har återigen verkligen visat att han gör allt mig å de e så stort. mkt kan ja göra men inte ersätta mina föräldrar å de är vi överrens om. = )   kärleken är stark å alla har vi något negativt de bara e då. = )     Tack hoppas han blir glad = )  ja så mys vill åka utomlands igen.
Älskar dig <3  PUSSSSSSS <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0