kväll...

Heej

ja nu är kvällen här å badrummet blev nästan klart, de ska damsugas å våttrorkas bara. grymt skönt att de kommit så långt. = D

även kollat på lite gammla bilder å ja funderar på att ha inslagg av lila i håret men ja får se va ja kommer fram till. nu ska de ju bli ljusare först. = )

nu blir de till å göra mig klar å sova i tid så ja kommer upp imon å orkar me hela dagen blir en lång dag. men än så länge e ja inte trött får la hoppas de kommer snart.

kom på att ja nog inte skrivit om att ja nu har en ny balklänning, de kändes inte rätt me den andra den var fin å ja gillade den men de va så mkt pengar å de blev så struligt me att sy upp å in å så så jag orkade inte med det. men fick inte lämna tillbax den men fick bytta till en billigare så att ja inte skulle gå därifrån arg. den klänning det blev är kort å festlig men ändå så att ja kan ha den vid flera tillfällen efter. ja inte som den andra som skulle bli använd en gång.  men nu ska ja på bröllop framöver me då så kommer ja få användning av den.
jag känner inte riktigt bal känslan men den kommer nog när man fixat resten som hår, smink, skor å smycken.

provade även studentklänningen i veckan å den var inte lika bra på nu tyvärr å på nått sät hade den fått et håll va e de här =O får hoppas de löser sig.


men ja nu blir de sova = )  ja de gött å sov gott ha en bra helg =) pözzhajj

Kommentarer
Postat av: Fiia

varför va inte studentklänningen lika bra nu då? :/Jo balkänslan och de där..de kommer ska du se!

Puss

2010-04-24 @ 09:16:33
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/
Postat av: carro

Jag älskar dig min underbara vän!

2010-04-24 @ 22:12:15
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0