Måndag kväll...

heeej
ja nu är det kväll igen och snart dac att gå och lägga sig så man orkar upp imon. ja måste få till mina tider igen som ja fått in så bra. så ska ja nog hålla mig pigg. = )
idag var de skola igen å kändes lite konstigt faktiskt att vara tillbax som om att man varit borta mkt längre. men det var trevligt. en rätt lugn dag ändå hände inget speciellt om man säger så.
men skolmässigt så hade ja muntliga NP i svenska B idag å ja tog mig igenom det även om de kändes som att ja skulle samma alltihop. men fick sagt typ de ja skulle nervös till tusen ja fattar inte vrf de kommit tillbax de kändes ju som att ja höll på att få lättare för att redovisa. fan da. men men alla vi som gjorde i den gruppen klara minst g i alla fall vilket känns bra. ja e nöjd me ett g på de faktiskt.  på freda e de den skriftliga delen vilket känns rätt lugt. ja ska ta å läsa igenom instruktionerna å texthäftet i veckan så e ja förberedd å inte behöver lägga massa tid på de på fredag.
jag har även varit ute och kört lite idag vilket var skönt eftersom att de var ett tagsedan men nu blir de körning minst en gång i veckan framöver vilket känns bra. = ) nu blir de lite i skolan framöver hoppas ja på så ja kan lägga ner mer tid på teorin me.
får även sätta mig å skriva alla inbjudningskort som ska skickas ut som ja bara flyttar fram hela tiden för ja inga kort har. kanske e dax att fixa de nu.
så de blir rätt fullt upp denna vecka ska fortsätta städa me en grovstädning in för studenten e de som gäller. nu jävlar gäller de. började idag å mer blir de. sen jobb tre dagar 1 passa barn å 2 i affären. behöver pengar förstår inte att de försvinner så fort ja måste lära mig å spara. så jobb 3 helger i rad e de som gäller nu. ja får tänka de e för pengarnas skull å ja behöver dom.

kolla in bubbelrum lite me å fastna för en klänning så om ja kommer ihåg så köper ja den på fredag perfekt för sommarens alla roligheter ;) haha

imon blir de skola sen hem till daniel å åka me å träna gratis nu när mitt kort gått ut. och hjälp me teorin in för ons då ja ska köra igen = D

ha de gött nu ska ja göra mig klar för sängen pözzhajj

Sth va de ja = ) glass när man fryser nog frös vi mer efter men de va gött ;) haha å en trevlig kioskkille XD

mmm glass sth va de ja ;)

Kommentarer
Postat av: Fiia

åh vill ha bilderna ifrån sthlm :D



Ja talet gick bra bra , nu är skriftiga delen kvar.. är nog inte alls svårt:)

LEDIGA IMON JU, gött!



PUSS

2010-04-20 @ 17:07:45
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0