Nu var de gjort...

Ja nu var det avklarat så nu e de bara väntan kvar på betygen. Gjorde idag NP i sv B den skriftliga delen. det gick nog helt okej kändes som att ja skrev samma sak hela tiden å inte fick me allt som skulle vara med. men kom inte på något mer å skriva lr ja de skulle säkert kunna bli hur långt som helst men vill inte ha de för långt heller.
jaja jag gjorde mitt bästa i alla fall å ja kom i tid = ) haha

sedan hem å städa, städa. badrummet är det som gäller just nu och vissa medel funkar verkligen ja blev så schockad va =O men de blir fint. inte klart än men tog en pause från städandet för å göra mat skulle även köpt en klänning idag hade ja bestämmt mig för som var perfekt för sommaren men nej då var den slut = ( får fortsätta lettandet efter den perfekta sommarklänningen = )

men blir hemma idag eftersom ja har en hel del att göra å lär inte hinna me så mkt i helgen om ens nått.

Lördag- jobb heladagen 9-18 sedan 19 börjar Dead by April på liseberg så de blir till att åka direkt. träffa daniel och fia å ha en trevlig kväll = )

Söndag- jobb igen å idag är det marknad i älvängen så kanske blir en del att göra.vilket avgör hur länge jag behöver hjälpa till för är både jag och pappa där då. på kvällen kommer daniel = ) <3  å sen kommer måndag igen med ny vecka. men nu är det inte mkt kvar till bal och student = D  Längtar Längtar =D=D=D=D=D



Fiia- Du ska få sth bilderna men tyvärr blir de nog inte förens i nästa vecka. = / 
Både de skriftliga å muntliga har vi gjort nu gud va gryma vi e =P haha
Men vi får se på de me nästa fredag för ja ska ev jobba hela nästa helg så får kolla upp de helt. men ska ut på tors så kanske inte  så pigg ändå. men kanske ska se på de.  å me pengar hoppas vi får dom snart gör passningen annars blir de nog svårt = /
HELG =D <3     vi ses imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0