siken dag...

Ja de har varit en konstig dag idag...
jag kom inte i tid till skolan men missa inget ändå eftersom att ja e klar me nationella i sv B.
mina j*vla nyklar var borta så ja blev bara mer å mer arg av att leta efter dom men tillsut hitta ja dom å trodde att ja skulle missa bussen men tänka sig ja hade lite tur ja kom me den. men de va nog meningen att ja skulle missat den för busskortet blev kvar hemma så fick betala. fy fan... vilket inte gjorde mig gladare... nää de har inte varit min dag me fler anledningar men orkar inte skriva. 
 
men nu har ja hittat de flesta adresserna å alla kort e skrivna så ska bara hitta de sista sen skicka iväg dem. = ) skönt å slippa tänka på de sen.

fått betalt för min bok idag me som skolan köpte. = D asså tänka sig att skolan köpte min bok kan inte tro att de e sant. men de kanske e min grej de där me å skriva, får ju ofta beröm för att ja skriver så bra texter å så. kanske e värt att ge ut en bok ändå = ) om ja skriver den i sommar så kommer de ju ändå dröja ett tag innan den kommer ut.

va säger ni är de värt det??? e de någon som vill läsa en sån bok???

och folk ni får ta å läsa å ge mig respons som jag kan använda till den nya tjockare versionen.  vad ni vill ha me mer... vad som behövsutvecklas mer... något som var bra me texten... mindra bra... funderingar... något du undrar och vill få svar på...
ja kom igen ge mig respons å ni som inte läst än säg bara till så får ni göra det så ni kan ge respons sen...



Veckan:
vet inte riktigt hur morgondagen ser ut mer än att de e skola å att ja någon gång ska åka till daniel så att de e nära tll bilskolan på onsdags morgon. får kolla om mamma tänkt nått så de inte blir tjafs igen som förra veckan.
Onsdag: körning som sagt å skola. sen kanske mer körning.
Torsdag:skola, köpa biljetter till 10 maj carro glöm inte... = )  å så blir de utgång på kvällen me den UNDERBARASTE = ) <3 ja tror de i alla fall...
Fredag: tänka sig att så många vill göra något på en å samma dag eller ingen... men men utgång får ja hoppa denna gång tyvärr får bli en annan gång annars balen å studenten på sätt å viss. men stan ev. sofia ville kolla affärer å carro ville ta ett glas i solen om de e sol så blir la en kombination skulle ja tro. för ja tror daniel klarar sig ;) <3
Lör-Sön: jobb 9-16  jobb 9-18 så de finns å göra.
+ att ja ska följa planeringen me vad som ska göras hemma me... ojojoj  men de ska nog gå bra = )
Önska mig lycka till...

men nu ska ja sova ha de gött sov gott pözzhajj = )

sötingen som bor hos oss sen snart 2 veckor nu
Den bor utanför mitt rum...

<3 miss you <3
<3 miss you <3 förlåt att min ilska gick ut över dig men de va inte min dag idag <3 älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Daniel

de e okej pälskling=)<3 de va trots allt inte din dag=)<3 älskar dig me<3<3<3

2010-04-27 @ 10:28:19
Postat av: carro

Skall vi ner te stan & köpa då elle ? got to now ifall jag ska ha en bil duvet:P

2010-04-27 @ 20:31:28
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0