siken dag...

Heeej

ja nu var det torsdag va tog veckan vägen egentligen... de kan man ju undra.
men i tisdags bar de av til kundgälv efter skolan och träffa daniel å träning på kvällen. skönt även om ja lyckades ramla å landa på min fot helt cpigt men den överlevde som tur var. = )
och fick träningsvärkt vilket är positivt. haha på onsdan då.  på ons var ja även å körde på skolan sen som lite mitt på dan vilket inte är bra för då e man jätte trött när man vaknar sen jätte pigg när man ska sova. aja gick i alla fall från kungälv till bohus så ja slapp betala. =P haha  på kvällen blev de körning hemma me mamma kors i taket igen. fiia de börjar bli några stcken nu ;) Hahaha    sen blev de mys me daniel å så skulle vi sett på film men min dvd la av lagom segt = ( så blev till att sova istället tidigt. = )

idag då så kände ja mig inte på så bra humör, vakna me kramper i magen som bara den hade de igår me men de lätta lite på kvällen men nu var de tillbax igen. = (  men ja tänkte inte stanna hemma utan gick å de gick upp å ner me kramperna.  fick köpt bal å studentbiljetter så nu slipper man tänka på de.
på kvällen var de barnpassning med fia vilket inte gick som tänkt riktigt ungarna var tråkiga å en slog till mig när ja bara försökte vara snäll å få han å vara me oss andra. de blir inte alltid riktigt som man tänkt sig tyvärr. men fick sluta tidigare å ja å fia fixa chocklad till NP skrivningen vi har imon. så glöm nu inte att ta me den. =P
väl hemma hann ja bara in innan ja skulle ut igen. körning på gång å lika bra å passa på när de finns tillfälle för de.
nu har ja även gjort klart fler inbjudningar till studenten ska bara få fram adresserna me. så de kommer iväg till på måndag.

imon kör ja på skola där de bara e till att göra prov sen hem. å hemma ska ja se till att få gjort så mkt som möjligt. har ju nu en plan att följa fram till studenten så att de blir fint tills dess. om de andra inte förstör allt för mkt = /  hoppas inte... = )


men sen blir de jobb tre helger i rad men de e pengar behöver verkligen det.

ha de gött å sov gott ska göra mig klar å lägga mig å läsa igenom häftet för imon innan ja somnar.

pözzhajj

Kommentarer
Postat av: fiia

Oh nej den glöms inte:)

Dumma barn alltså , vi ska verkligen ha pengarna för de här:o annars jävlar haha!



vill du med ut nästa fredag föresten? :) 18 på sticky, precis som en torsdag. dom har valborgsfirande!

2010-04-22 @ 22:58:18
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0