trööött

Heej

ja idag är jag rätt trött i kroppen lr benen å huvudet å min mage har blivit konstig igen. så mår illa till å från fan va e de här?? !! e la allt me studenten säkert.

Men började dagen med att köra på körskolan vilket gick bra de går framåt synd bara att de tar sån tid. man hinner så lite på lektionerna.
sen bar de av in till stan å träffa fia å sofia. kolla i massa affärer fika å försökte planera valborg vilket gick så där. men nu e de vädret som avgör. blir de fint så blir de grillning annars så vet ja inte.
sedan åkte ja till daniel och åt och lämnade tillbax hans busskort som ja lånat = ) <3   och så fick ja en anledning att köra =P haha så fick pappa att komma till kungälv så ja kunde köra hem. vilket gick bra. lite små missar bara. men de kommer.
sen tog ja fram album för att få igång mamma på att hitta en bild till min student, för de e inte min grej som hon tycker. de e trots allt ja som tar studenten. men får se hur de går.

nu e klockan läggdax så blir till å sova. imon e de skola igen, utgång lr fika me daniel beroende på väder å köpa biljetter med carro. ja tror de blir en bra dag.

syrran ligger visst sjuk me fyyy = ( inte skoj hoppas de blir bättre å ingen mer blir smittad.

ha de nu gött å sov gött pözzhajj

för den som inte förstod de så hade ja ingen skola idag = P så skönt = D




Carro- vi får bestämma imon hur vi gör nu när de öppna så sent. ska ju in senare men vet inte när de blir. vi tar de imon.

Daniel- så bra da = ) nää de var ju inte de men mer din dag = ) lycka till imon nu å va roligt för dig men segt för mig i sommar = /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0