första jobbdagen efter semester...

ja idag var det jobb igen som gällde efter att ha varit ledig och det var rätt segt att gå upp tidigt men gick bättre än ja trodde. tiden gick segt även om ja hade en hel del att göra. men tyvärr fick jag världens huvudvärk vid 2 som höll på att ta död på mig.  min beundrare kom förbi för att handla och undra hur de var så åkte sen och fixade tabletter till mig så ja klarade resten av dagen så snällt av han = )
en annan kund hade kommit hem från turkiet där han varit i 2 veckor (hade ja inte sagt nej till = ) )  å han hade haft 46 grader en anning bättre än här i sverige. på min semester var tempen på runt 15 lr under typ varje dag. lite skillnad.
en annan ville kolla igenom 50 öringar för hon samla på de å hade nästan en från varje år från 1800 talet riktigt grymt.
men de va faktiskt rätt skoj ändå att komma tillbax för folk visste jag hade varit borta å tyckte det var skoj att se mig igen. ja e ju den unga och alerta ;) haha

men nu ska ja gå och duscha sen göra mig klar för sängen= )

ha de gött

pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0