fy fan inte igen...

ja idag är det fredag och jag har varit och kört och kom en bra bit fram denna gång eftersom att ja redan hade gjort de moment som ja skulle börjat med nu med andra...  boka risktvåan och teorikvällskurser och läsa en massa hemma blir de till nu den närmaste tiden blev ju inget med skola denna terminen. jag ringde skolan i trollhättan idag igen men blev inget bättre svar denna gång de va så många reserver redan. så den fanns inte igen förren om ett år. men blir nog annat till våren istället så ser ja till å bli klar me allt annat å jobba för att se va ja vill jobba med. kanske blir mer jobb hos pappa med.
nu ska ja sattsa järnet på att skaffa pengar, ska kolla upp de där med boken med å om ja ska försöka mig på att skriva en riktig man kan ju alltid försöka å se hur det går jag har ju alltid gillat att skriva så.  å alltid fått beröm för det sedan jag var liten så vrf inte min stavning är inte alltid den bästa men va fan man fattar va de står i alla fall. och de är innehållet som räknas. dagboken har ja varit otroligt dålig på den senaste tiden men de e vaktiskt så otroligt intressant och roligt att läsa senare i livet när det gått ett tag och det har hjälpt mig mkr genom åren  man behöver inte göra det jämt men när det är något speciellt som hänt roligt eller tråkigt så är det toppen. senast var studenten och alla gäster fick skriva en hälsning till mig riktigt roligt. = )

men träffade tjejerna idag och det blev mkt skratt denna dag kan ja säga de va riktigt roligt att ses igen. =) tack för idag tjejer å bowling nästa haha =P

men aj mitt huvud hoppas inte att det blir en biverkning att ja får gå med huvudvärk.

men nu ska ja dra mig ha de gött blir in till stan en sväng igen.  pözzhajj

ibland är de bra attt ha pappa som chef ja hade gråten i halsen åter igen denna vecka haft det flera gånger men de har inte kommit ut men han lugnade mig idag.

nu när ens hälsa påverkas kan man bry sig massa minnsan...om de vore så oftare utan att hälsan var inblandad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0