hemma igen...

Heej

ja nu var man hemma igen efter en tur i stan en långdag idag. gick till bussen klockan 11 och kom hem nu vid halv 7. jag var mest med som sällskap och för att ge råd på affärer. men fick köpt en liten väska för 10 kr
som ja kan ha till mina skycken när jag åker iväg och en mellanstor klämma till håret.även den 10kr.
vi fick klippt oss så nu är de slitna borta så skönt så e bara att vänta på att de växer ut nu.

men de var skönt att komma hem mitt huvud värker nu glömde ta med mig en vattenflaska men skippade tabletterna så är på bättringsvägen med de.

idag blir det fångarna på fortet åter igen de kommer ju varje kväll så då har man något att göra haha =P

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0