Jobbdag...

idag var det jobb som gällde hela dagen. och tiden gick inte allt för fort men ändå, tyvärr vill inte mina symtom försvinna så fick ett "anfall" på jobbet lagom skoj men som tur var kom det inga kunder då. de värsta försvann men huvudet värkte och det kämdes som om ja skulle svimma men ja jobbade mig igenom dagen. imon blir det jobb igen men inte hela dagen för ska på kalas ev. jag kan inte längrebestämma nått för ja inte vet hur ja mår från en stund till en annan.  som igår då ja och daniel skulle till liseberg för att ha de trevligt och träffa b.l.a fia och sofie. men de blev inte som tänkt började känna lite smärta och som att ja hade feber hemma hos daniel men de blev inte mer än så. vi tog bussen in till stan och var inne på åhlens för daniel skulle kolla hårprylar medans jag gick runt och från ingenstanns fick jag bara mer och mer ont i magen de bara krampa och ja visste inte vaja skulle ta vägen. efter ett tag kom illamåendet också vilket ja inte brukar få men de va som att man skulle spy när som helst och ja kunde inget göra. roligt att vara i stan då. så det blev till att vända å gå till bussen å åka hem istället ja va nästan säker på att de skulle komma på bussen men nä ja klara mig. men sen låg ja resten av kvällen kan man säga rolig fredagkväll man fick da = (.
så nu hoppas ja på att det inte kommer imon utan att ja klarar mig är så trött på detta nu å inte veta vad det är.

men ja hade en trevlig promenad med Erika igår i alla fall på dan = )<3

ha de gött

intervju i nästa vecka ska bli gött komma lite frammåt.

godnatt pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0