Ny vecka...

ja nu jävlar ska här taggas för ja har äna kommit av mig lite på senaste. inte haft motivationen där å den behövs verkligen om ja ska klara allt som kommer nu. välja skola, läsa teori för körkort, träning. städning och träffa folk. tiden bara försvinner och har verkligen inte träffat folk så mkt som ja har viljat lr inget alls i sommar detta e inte bra. i början träffa ja några mkt oftare än ja brukar å de va verkligen värt de så skoj å man kunde prata om massa utan att man behövde sammanfatta flera veckor lr månader. =/
men nu när jag är ensam hemma och ska jobba en del så tänkte ja komma ikapp lite här hemma me mina grejer utan att någon kan komma ivägen. = )
så blir nästa vecka nog mer att kombinera vänner me jobbet.

helgen blev en bra helg me Donsö besöket, carro å Daniel. den var lite turbullent men de får man ta. nu är det avklarat så e de bara de andra kvar. men igår var en bra dag å ett bra avslut på helgen å semestertider. = ) <3

idag har ja varit å kört tidigt på morgonen lagom morgonpigg men de gick hade min vanliga lärare igen å de e jobbigt när de säger olika till en för de gör att man inte kommer framåt nu gjorde ja som en sagt men då va de inte så ja skulle göra så blev inte godkänd av han segt. men får försöka få pappa att köra nått i veckan me mig så går de nog bra på fredag.träffade även på sandra där var längesedan = )<3  dagen fortsätter med jobb å tv.



FRAMTIDEN

Tisdag- fixande på förmiddagen, jogg 14-19
Onsdag- hämta ut biljetter, pappa hämtar mig så åker vi ut till brännö.
Torsdag- får se om ja åker hem tidigt lr ons kväll. men jobb 9-19
Fredag- 10.50-11.30 körning, 12-15.30 riskettan
Lördag- Jobb 9-18
Söndag- Ledig

Vad ska jag göra i framtiden??? de e frågan de.

ha de gött alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0