oj helg???

ja nu var det torsdag och imon blir det inget jobb eftersom att jag ska köra på morgonen blir jag ledig heladagen. men det har varit en rätt jobbigvecka fyy den hade ja gärna hoppat över. men tar inte de här. men igår träffa ja fia en liten stund innan jobbet och det var verkligen en liten stund men vi hann prata lite å äta en glass men var mkt kvar att prata om. vi får ses igen snart du å ja <3<3<3  idag var jag hos läkaren på morgonen å de blir till att gå till en annan i stan + att ja fick 2 olika tabletter att ta varje dag nu ett tag framåt. så nog fick ja ut en del av besöket alltid.
å på jobbet frågar folk om de e min sista vecka nu å om inte ja ska ta över för den andra haha de e för goa de tycker att de e sån ordning när ja e där. = ) men de e ju bra att de tycker att ja sköter mitt jobb = )
men imon blir de som sagt körning och sen träffa tjejerna, Fia, Jenny och Sofia och ha picknick mys = ) hoppas vädret ger med sig = )

sen ska ja träffa daniel på kvällen om de inte blir för sent så han får lugnat ner mig för hans närhet gör mig lugn för han e så lugn i sig å ja har inte kunnat koppla av på hela veckan typ =/ .
sen blir de jobb på lördag.

ha de toppen i helgen pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0