Onsdag

ja nu har halva veckan gått och man kunde ha mått bättre. jag började ju som sagt med nya tabletter i fredags och jag brukar inte känna av biverkningarna men denna gången så har ja fått flera stycken. ont överallt som om att man hade feber hade säkert lite feber med, ryggen har gjort så ont att ja knappt kunnat stå sitta lr gå. lagom roligt och min mage har inte varit på humör heller och den gör så ont samtidigt som man behöver gå på toa. så det är ju lyckat att man mår sämre av att ta tabletterna än inte så ja hoppas nog på att ta dom så jag kan göra saker. jag är ju trots allt mkt lugnare nu än jag var innan.

jag har inte mkt jobb bara någon gång ibland framförallt varannan helg, men ska söka håller på med ansökan min gamla är borta jag har lagt den på ett sådant ställe att ja inte hittar den själv. bra Malin.
men ja passar på att träffa vänner. så det känns riktigt skönt.
i måndags körde jag och fixade med lite grejer och tog det mest ont när värkarna tog fart.
igår träffade jag elin och pratade om allt som hänt de senaste för har inte träffats sedan i början av sommare.
idag ska jag träffa sofia klippa mig å hon kanske passar på hon med.

imon blir det carro över en fika å sen ev. vaccinera mig.

Fredag liseberg på kvällen med daniel å träffa på skönt folk där = D
Lördag-Söndag-   jobb båda dagarna när de blir så lite men blir nog inte hela på söndag om ja ska gå på kalas.

men nu ska ja skriva på min ansökan ha de gött

pözzhajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0