tankar,tankar och åter tankar...

ja e så trött på dom nu asså ja orkar inte me alla tankar som kommer upp hela tiden. blää på dom så för att få annat å tänka på har ja börjar stor städa mitt rum =D  skönt när man ser de växa i papperskorgen då vet man att de inte är i onödan utan att de blir något mindre i alla fall.
har även pratat med syrran över datan å spelat spel så där försvann en del tid men hon var ensam hon me så offrade de = D. å på fredag åker bror igen och är borta i två veckor så då va man ensam hemma igen ja. lite segt men bara till å vänja sig om man en dag flyttar. å på måndagkväll till på torsdag är min bror i gbg på besök så då ska ja träffa han nått. vi hoppas på att jag och pappa kan vara lediga en eftermiddag samtidigt då.

för v.32-33 kommer det bli massa jobb då den andra har semester.men behöver verkligen pengar så.

i veckan kommer nog beskedet om högskolorna så får se om man kommer in på nått. annars blir de till att söka jobb.

men nu ska ja sova för att jobba 10 timmar efter semestern å sen fredag med.

ha de gött pözzhajj


Carro- tcker du ja men ja har inte riktigt fastnat för de än men e la för de går så segt med när man inte kan köra hemma.

sakna

jag vill bara leva mitt liv på mitt sätt =)

vi höll ihop även sista kvällen =)<3

Kommentarer
Postat av: Nicklas Sundberg

Intressant att kika in här lite. Kram Nicklas

2010-08-08 @ 18:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0