...

nu har jag jobbat i flera dagar å min kropp e inte riktigt van vid det. det är jobbigt att komma upp och jag e seg. men visst är det skönt att ha jobb så man sen får lite pengar men får la sattsa på att söka mer jobb sen efter jul. får se hur veckan blir den e väldigt rörig just nu å de känns som att de inte kommer bli en bra jul i år synd men va ska man göra får väl hoppas att de inte blir så. 
men nu är helgen över de blev en helg me jobb tv och prat me carro va ett bra tagsedan nu. men tiden går så fort så vi ses snart igen. men även den jobbigaste tiden på länge. va händer ja fattar inte ja trodde de skulle bli en bra tid detta me jul, snö, pynt å gemenskap å kärlek men nej nej vrf ska de vara bra någon gång.
å de blev en skit kväll till. men imon får man sällskap i alla fall då kommer familjen hem.
får se om de blir jobb men träning blir de troligt vis i alla fall skönt de.

men nu ska ja dra mig å sova vilket ja skulle ha gjort för längesedan egentligen men de blev som de blev. torka tårarna å ta tag i nästa dag.   som sagt de kommer ny problem imon så glöm dagens.

ha de bra så bra nu kan i alla fall pözzhajj


carro- nää man gör ju tyvärr inte de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0