Bak dag...

Hej
ja idag har ja varit hemma hos carro å vi bakade kärleksmums å de blev lite för mjuka å vi gjorde glaryren för tidigt men den blev god och gick att äta i alla fall... pratade å såg på film å myste me hundarna ja me faktiskt de gilla mig haha :p även om de ibland blev något för närgångna.

sedan bar de av hem i snö ovädret för att skotta, göra mat som sen visst inte dög för somliga och läst klart boken till skolan. känns bra. nu ska ja börja läsa igenom mitt projektarbete innan de är dax att åka me de andra å se på uggla. lr om ja kanske ska ta å göra mig iordning lite.

imon blir även mina småsyskon hemma eftersom de stänger alla skolor i ale. får se hur de går. men ska baka, göra klart de mesta på projektet å städa lite innan ja åker in till stan och träffar daniel.

Helgen:
Lördag: jobb från morgon till kväll sen kommer daniel tillbaks
Söndag: Fira mamma som fyller år. me gäster. så blir till att hjälpa till innan de troligtvis.

Nu ska ja dra mig ha en bra kväll pözzhajj

Fiia snor din idé ;) om de e okej    svar på komentarer...


Amanda: ja du kan ju alltid höra av dig så får vi se var ja e annars får se bli i början av nästa vecka istället. =)

Fiia: japp ibland så men nu börjar de bli rutin på de haha :p  men har inte ni de hos er? de e roligt.  japp aldrig fel att komma iväg på något roligt : )  hitta du något i stan? puss puss

Kommentarer
Postat av: caroline

hahaha.

ja den andra blev galet god, skall spara en och ta med på måndag till dig. helt sinnessjukt god blev den :D

2010-02-25 @ 21:50:20
URL: http://caaarroow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0