Onsdag 10/2

tjaaa
nu är det snart helg igen å ja längtar så =D  det innebär städa,plugg segt, mys frammför tv = ), jobb kanske inte lika skoj men får se om de händer något oväntat brukar ju göra de så ;P haha, filmkväll hos Jenny me underbara människor = ), å alla <3 dag = ) och träffa pälsk lite i alla fall = ). så de ska bli en full men bra helg =D

men det är några dagar kvar än tyvärr.
men under dagarna som gått denna vecka så i måndags hade jag å fia en lugn dag i skolan jenny och sofia var sjuka å vi var bara allmänt sega. efter skolan blev de stan å köpa lite grejer, hitta en tröja på gina rean å så köpte ja ett späne som ja blev kär i = )  ett spel in för nästa vecka, anteckningsblock å pennor. bra å ha saker men nu e ja pank på kontot inte bra =/ men men nu blir de till å spar. segt bara att de snart kommer en räkning att betala. haha ja e så duktig va å kontot har ja övertraserat. :P =/  köpte även 2 biobiljetter.var min present till far så vi såg på snabba cash. den var la helt okej. den var bra man kände verkligen att detta e verkligt å de e hemskt att de e så. men den var värt pengarna men inte min sorts film. då e bond mer för mig haha =P

igår åkte jag till kungälv efter skolan och träffade sofie,alexandra och hennes lilla adrian. = ) vi fikade och pratade å kollade runt lite i affärerna. mysigt å så söt = ) ca.4 månader gammal.

idag då så var de vara projektarbete i skolan och nää de gick verkligen inte att skriva. mitt huvud ville inte vara me å de ja skev kändes bara onödigt. så fick gå hem.lr åkte me carro till bohus och tjöta lite.  greja lite hemma sen åkte ja me pappa å träna så duktigt. =D  tänkte träna imon me men kom på att ja ska jobba så de sket sig tyvärr. men plugga måste ja göra så får gå upp tidigt jobba direkt när ja kommer hem innan ja ska gå igen å fortsätta när ja kommer hem igen om ja inte e klar =S fyy fann vilken dag de kommer bli. men får ta de lugnt på fre då e de lov =D

och har inte bestämt mer än tjejkväll, ev utgång,ev träffa lite folk, å ev spa. =) så a inte så mkt planerat.


ha de gött pözzhajj


Grymmaste kvällen på länge =D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0