skönt me träning...

Hej
ja nu är dagen över och ja sofia å pappa har varit och tränat. spinning till max =P skönt tog verkligen i gärnet och man kände att benen ville inte göra mer i slutet men ja kämpa på.
sen blev de hem å prata i telefon me Daniel om lite av varje = ) <3
sverige har även tagit guld igen i skidstaffet = D de blir många i år =)
å imon blir de uggla revyn fick idag mammas biljett för ja e så snällå gör så mkt = D skoj skoj

men nu ska ja läsa i min bok lite å sen sova.

ha de gött godnatt pözzhajjj


Kommentarer
Postat av: Fiia

Nämen :D bra gjort! jag vill också på spinning, verkar så kul!

Jaså uggla alltså ;) you go! haha PUSS

2010-02-24 @ 22:53:45
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej! Tack så mkt!

Jo jag har skola imån, men kan ju höra av mig om jag inte kommer hem för sent. :)

2010-02-25 @ 10:30:18
URL: http://amandaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0