uppdatering...

Hej
nu var det ett tagsedan sist jag skrev en hel vecka sen tiden går så fort. men vad har jag då gjort?
onsdag- började dagen med att åka med bror, syster och pappa att bowla. gick sådär men de var roligt ändå. min tumme gilla de inte men som sagt de var värt de. resten av dagen blev de till att skriva på mitt projektarbete till midnatt. torsdagen kom och jag fortsatte mitt skrivande hela dagen. endast pause för mat blev de. på kvällen var jag lagom trött på de och såg bokstäver överallt. då kom daniel så jag sluta för dagen.
fredagen kom å de blev en sväng till kungälv så daniel kunde hämta de han glömt till resan. medans jag träffa erika. så satt vi och vänta med alkisarna på att han skulle komma tillbaks så vi kunde åka in till stan.
där vi kolla runt lite å tog en sväng förbi affären och kolla in min balklänning som jag glömt hur den såg ut men nu minns ja igen haha å har den på bild. så pepp :D <3  men tyvärr kunde jag inte ta med min stora kamera för minneskortet hade jag glömt hemma FAN...  gick även på gaia på stan så skoj att se henne igen var allt bra längesedan <3
sen skulle jag och daniel ta oss något att äta å ja trodde ja skulle få en pizza men nej da då ger de mig pittabröd ja ba va fan... å inte står de något om de... sen är bussen sen så man får stå å frysa men som tur e väntar bussarna in varandra vilket dom aldrig gör här nere i ale. så ca 40 min sent så kom vi fram till orust och spat.

vi skulle sova en natt på vandrarhem först men lampan fungerade inte där så skulle säga till de men de sluta med att vi fick ett rum på hotellet istället för samma pris vilket vi inte hade något imot. = D
sen var vi där till på söndag med snöstorm, varma bad i bubbeloch utan, olika sorters bastu, VIP rum i 45 min, massagge, stor frukost och mkt mat och mysiga pratstunder med varandra till ett glas :) <3  det var en toppen helg. synd bara att den var så kort.

denna vecka har de varit skola, hämtat ut min ring som var för stor som ja fick när ja fyllde år, handlat pressenter till mamma som fyller år på söndag, skrivigt de mesta på mitt projektarbete så ja nu bara ska läsa igenom å rätta å skriva min sammanfattning. snart så.

idag blev de ingen skola för den e stängd för rasrisk tills på måndag.=) rätt gött men ändå segt för mitt projektarbete för hade behövt responsen eftersom att ja ska skicka in boken senast måndag kl.8. får se va som händer.

men nu ska ja dra mig å ikväll blir de träning. = D

ha de gött pözzhajj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0