11 timmar 11 minuter sen sist haha =p

bara såg de när ja logga in att senaste inlägget var så längesedan =P haha
men har varit i skolan och ja vet inte riktigt om vi kom fram till nått under lektionensgång men aja vi tog oss igenom den. jo en sak att vi inte får dricka men ja ofta de kommer hållas av folket. sen skulle vi jobba med projektarbetet ändå vilket inte gick så bra när mitt låg hemma. men fick gjort klart en annan uppgift i ett annat ämne vilket var bra. sen åkte jag och sofia med carro till bohus där vi tog bussen in till stan och gjorde lite fynd. inte väskan som ja leta efter men får ta de på torget imon lr nått.
men hittade:
Ett skärp och en t-shirt på gina REA = D
Ett skärp på h.m
puder på lindex köpte de först på h.m men sen när vi var på lindex såg ja de där å då var de 45 spänn billigare =O  så motvilligt fick ja igenom att lämna tillbax de på h.m inte omtyckt av dem men de hade ju bara leggat i påsen så ja hade ju inte annvänt de.
en hårspray på REA på cubus en ny sort men den sägs vara bra å min andra har ju lagt av så :p  daniel tyvärr du slipper inte mitt fluff ;) thihi
yver rocher blev de pressent till mamma å sminkborttagningsmoussé och ansiktsvatten ska testa å se om de e bra hade massa rabatter så. sen fick ja massa gratis grejer me. =P haha 2 duschgele, sminkborttagning, leppstift och muggar för endast 19 kr. så ja de blev men än väntat därifrån. men de va ju massa gratis så.

men får se va ja tar på mig i helgen. något blir de ju.
men hann inte me så mkt hemma idag är jätte trött så ska nog ta å sova snart å gå upp i tid imon igen. men då börjar ja 10.40 så hinner inte lika mkt men lite = )

ha de gött
pözzhaajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0