2010 är här...

Hejsvejs!
ja nu är de nya året här tiden går så otroligt fort ja förstår de inte. de är bara en termin kvar sen är det studenten fy fan va gött de ska bli = D men ja börjar få lite smått panik över va ja ska göra sen = / läsakurser, lr någon utbildning lr jobba ett tag. ja de e inte lätt men ja ska nu ta och börja leta och kolla igenom katalloger tyvärr fick ja inte några i år utan förra året men aja finns internet. nu har ja internet i 30 dar i alla fall toppen = ) 
så får återkomma om de när ja hittat nått som verkar intressant = )

jul och nyår har flytigt förbi och det är snart bara en vecka kvar på lovet. men det har gått lagom fort ändå men inte blivit så mkt plugg som tänkt men de får bli i veckan.  men ändå är ja inte särskilt nöjd av årets jul och nyårs ledighet. för har varit så mkt som varit.så ja längtar så tills ja flyttar även om ja även e skräkslagen på vissa sätt.
men om ja då ska sammanfatta denna tiden så kort de går.

22/12 3 år med Daniel <3
var me erika och prata om allt å inget hemma hos mig en mysig dag =) <3

23/12 jag skulle fixa det sista in för jul, men bakandet gick åt skogen å tiden bara flög iväg så hann inte de mkt.uppesittarkväll hos Daniel.

24/12 Julafton
åkte med pappa och patrik ut till brännö för att fira med hela familjen. vilket gick bättre än förväntat.
Jag fick:
2 skivor av Daniel. + två till & michael box av mamam å pappa.
en stor julkula me smålampor i av jobbet för ja hjälper till. = )
4 böcker så nu blir de till att läsa för att få hjälp till min egen.
hause serien 1 & 2
ett spel
glas
3 t-shirtar
1 par träningsbyxer
1 par mjukisbyxer
datorväska
1 par strumpor
ljus
tomte prydnad
tvål som syrran gjort å pepparkaka = )
örhängen
burk
en pläd mamma gjort. en till oss barn var.
3D sten me vattumannen + lampa till av daniels familj.

Det va allt tror ja. = )

25/12 Daniel kom ut till brännö å de blev spel och film me hela familjen. = ) även ute en sväng i snön som kom.=D

26/12 firade en sen 3 års dag. åkte me pappa å bror,bror å syster hem där ja lämna av mina grejer och pakade nytt. sen bar de av till stan där daniel skulle byta en julklapp me sina föräldrar sen bäkebol för att köpa tv. sen bar de av hem och för att gottgöra mig för att ja fått vänta så på han blev de pank på när vi kom hem ;) thihi   
nää nu skoja ja = ) utan han bjöd mig på bowling å snaks = ) <3<3<3 å nog för ja verkligen sög denna gång men skoj var de ändå.  sen bar de av å handla mat å hyra film. hem å laga maten å äta. kvällen avslutades me bad å film tyvärr var den inget vidare men man fick se ett annat sätt att leva på.
å så fick ja ett jättefint halsband av Daniel i 3års present = ) <3<3<3  Älskar dig så<3

27/12 blev de stan och kolla in rean me Elin och prata trevligt trevligt även om man blev helt slut av allt folk. men när man hitta nått så var de precis där rean sluta. de e som att dom köper in massa konstiga grejer till rean bara.
men ja hitta en tunika, en klänning, leggins och pennor till min fotobok. =)

28/12
bäckebol, bakaplan och stan me Carro.=P för att kolla lite olika grejer. trevligt trevligt. = ) <3
fick köpt lite underkläder på rean och två långa linnen. sen min underbara musikspelare =D *LOVE*
den går i ett nu jag är så grymt nöjd å ändå har ja inte läst mig in på allt än =P

29/12 Daniel kom sen senare på dan bar de av till kusinerna där hela familjen slöts samman. = ) rätt trevligt faktiskt. = )

30/12 blev gjort lite nytta faktistk ja lärde mig betala räkningar själv kan vara bra å kunna. = ) *stolt* sen skulle Daniel hem å "jobba" hemma. så då passade ja på att skriva på mitt projekt när han inte behövde hjälp.

31/12  massa fotande = D underbart me snö å frost å att ja tagit så lite kort på sistone fy mig de som e så otroligt roligt =D  bilder kommer en annan dag.
sen blev de handling av mat. så blev de en lugn nyår i år me mat, spel, filmer, bad och prat = ) å kolla på fyrverkerierna men fy för att vara ute när de smäller ja hatar verkligen nyår. men nästa år ska bli et händelserikt år. =D

1/1 min bror fyllde idag 22 år så de var bio och ute och äta me familjen = ) göta kanal 3 blev de så att alla kunde vara med. och den var bättre än ja trott och bättre än tvåan.

2/2 idag då så har ja tagit de mest lugnt varit helt slut både igår och idag. men blev grejat lite hemma mått så konstigt och bara kommit massa tankar så får la komma på saker att göra i veckan. = )

imon blir de i alla fall jobb så ska gå å duscha å göra klart de sista sen lägga mig å se ett avsnitt av hause tror ja = ) får se hur lugnt de blir imon och hoppas de går bra.

pözzhajj ha de gött  = )
bilder från några tillfällen kommer senare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0