Första skoldan efter lovet...

Heej!
ja idag var det då tillbax till solan som gällde. det var en lugn dag men inte var man pigg för det lr jo på et sätt. har fått tillbax min skrivar energi och ja energin för annat som ja me måste få gjort.
så idag blev de lite på projektarbetet, en annan skriftlig grej jag håller på med hemma som jag gjorde en plan för idag så de ska vara klart i slutet v nästa vecka skönt. gjorde en planering för projektarbetet igår vilket var riktigt skönt för nu har ja verkligen koll på hur mkt ja ska ha gjort varje vecka för att hinna klart. kollat vad det finns för olika jobb att läsa vidare till och lite var å så annat man behöver veta. men ja blev inte så glad när ja såg att man behövde Eng B för å komma in på förskolelinje. jag hade hittat en skola men så kom jag fram till den punkten då gick inte de längre. fan aja får titta vidare å se va ja hittar. fanns en annan lije där me som ja kunde tänka mig så. men vill kolla vidare innan ja säger för mkt om skola å så.  men nu är ja igång ska klara detta.
fick pratat en del med mamma med som kom hem idag. jag tänkte att det är lika bra att försöka nu när de andra går frammåt. ( inte pratat med varandra på över en vecka av olika anledningar mer än att hon skickat å undrat vad jag önskar mig) 
så de blir till att jobba på de närmaste veckorna.
å i skolan fick vi erbjudande om barnbassning igen eftersom de var så nöjda sist. alltid bra me extra pengar = )

det var en händelserik helg kan man säga lr natten till lörda var det i alla fall. blev sovit 2,5 h. först kollade jag å daniel på hause serien några avsnitt å tiden bara sprang iväg så den blev 02:30 oj da. då var det dax att sova å nog var man trött. men vid 5 vaknar jag igen, daniel mår inte bra å har inte kunnat somna direkt. upp och hämta tablett vilket inte hjälpt ringde några samtal å sluta med att hans föräldrar fick komma och hämta oss för att åka till akuten. blir så när man bor själv å päronen är på annat håll. så vid 7 på morgonen är vi där pigga å glada *NOT* men vad gör man. vi fick åka hem i alla fall å ringa senare till jouren istället.  men då hade man kommit igång så de inte gick å somna typiskt så blev frukost men sen blev de sova i alla fall två timmar mer gick inte. å lite somn i natt kunde inte somna fören 5 så kan va därför ja känner mig konstig.  men nu ska de sovas snart.
men det var ingen fara som tur med daniel utan han e på bättringsvägen. <3

så mkt så blir mer imon.  god natt på er alla. pözzhajj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0