Måndag ny vecka...

idag är det måndag och en ny vecka har börjat = ) den har fått en seg start så får hoppas de blir bättre till imon. skola där ja kom över en halvtimme sent tack vare bussen som inte kom.så blev en kort lektion idag typ en kvart haha :P sen hade ja ingen lektion på öven en timme så gick bort till min praktik och hälsade på fick min pressent och fick träffat barnen och personelen och pratat me dem. de skulle pyssla nu så hjälpte till lite innan ja gick tillbax till skolan igen = ) va skoj å träffa alla igen.  men i skolan blev de till att fortsätta att skriva på rapporten. sen var det hem för att senare vara med min syster när hon skulle ta spruttan.  gick bra får se hur hon mår imon.
senare var ja å mamma hos läkan vilket också gick bra. sen en ny tid igen mitt nya ställe att vara stamis på istället för tandläkaren.  men måste till vårdcentralen snart me tack vare mina födelsemärken. orka.

gick en sväng på torget efteråt och då ja hitte en kjol, lång t-shirt och tre nagellack på rean.


Helgen som var:
i fredas åkte jag och daniel till sofia och träffade henne och tom. hade sån tur me bussarna tyvärr men vi kom fram tillslut en timme senare än tänkt. 403 vänta inte på 401 sen körde lila bara förbi nödinge.
vi fick  set 1½ film i alla fall sen bar de av hem igen för att sova i tid.  men var en mysig kväll göras om snart.
lörda var det jobb hela dagen. på kvällen kom daniel å möte mig på vägen hem så blev de spel sen sova.shit va trött ja e jämt nu för tide. vill ha vår.
sönda blev lugn passa lisa, spel å massa prat me min bror å pappa som ja inte set på länge. sen avsluta vi kvällen me johan falck. sönda kvällarna e räddade.nog för man e trött på måndagarna men aja. har sovmorgon alla andra dar så. å denna veckan e ja ju ledig onsdag. men då blir de upp å plugga.

men får bli sova tidigt idag å hoppas på att ja e något piggare imon. för detta funkar inte.

snart fyller man 20 också de känns både skönt och trist för man börjar känna sig så gammal. =/  men bara ett år till 21 nu. = ) men men lite kommer man att fira de.

å imon fyller sofia 18 år = ) <3 grattis till henne = )

ha de nu så bra.  pözzhajj

<3 från i julas <3  LOVE<3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0