Onsdag och jobb...

Heeej !
nu sitter jag i skolan och har lektion men blev konstig av att läsa å skriva en massa så behöver en pause. men har ju lektion till tio över tolv så tror ja hinner göra en del till. :P 
efter skolan blir det jobb i alla fall å få in lite pengar mkt bra :) det gillar vi.  sen hem och jobba vidare lite om ja orkar annars blir det nog lugnt och göra middag.
igår var jag en kort stund i skolan hade typ inget för läran var borta på första sen var det bara klassråd.  efteråt åkte jag till kungälv och träffa daniel som fortfarande är hemma. fick oss även en sväng till stan me hans bror som skulle hämta sin telfon som varit på reparation.
på kvällen kom min bror och hämta mig så blev de till å duscha å skriva innan klockan blev sovdax.

vill resa bort till värmen för nu e ja något trött på denna kylan. =( 

ha de gött pözzhajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0