Tisdag 19/1

heej
ja idag fyller sofia 19 år grattis på henne. = )
hade en lång skoldag idag men jag var inte i skolan hela dan kom till andra lektionen. blev tyvärr inte så mkt sömn som tänkt i natt tack vara sådana smärtor i mage och rygg jag visste inte vad jag skulle ta mig till =/  å inte hjälpte tabletterna heller. F*n så blev till att vara kvar hemma me mina två syskon som var dåliga å mamma som börja sent. men till andra hade de blivit lite bättre ja kunde vara uppe å gå i alla fall. så ja inte missa så mkt. men sen blev de till att ta de lugnt när ja kom hem å hade ätit. okej skrev en del men efter det.

imon ledig GÖTT = )
får se va som händer i helgen vill göra något skoj  = D Någon som vill åka me till typ stan lr nått???

men fan va ska ja göra efter studenten har beslutsångest om ja ska läsa vidare direkt å om vad jag ska läsa då ??? har några alternativ ja tagit fram men vad ska ja välja. eller om ja ska försöka jobba i ett halvår och få ihop lite pengar å börja läsa i januari istället.  får se de börjar ju närma sig nu.
aja får se.

nu ska ja göra nått annat ha de

Kommentarer
Postat av: fiia

finns här om du vill snacka efter-studenten-snack!

ja är själv lika vilse :O

va säger du, ska vi ta och skaffa oss en lägenhet vid någon bra högskola och plugga tillsammans haha! vi båda vill ju jobba med nått inriktat på barn och inte förskola ;)

Pusss!

2010-01-19 @ 20:40:13
URL: http://lilajordgubben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0