Torsdag 14/1

Hej
idag har varit en rätt okej dag inte vant mig vid att gå upp på morgonen än men de går bättre å bättre men e fortfarande trött.   men fick lämnat mitt schema på förskolan så nu är det gjort så att dom kan ringa om de skulle vara så. = )
annars hade det inte hänt mkt idag efter skon åkte ja hem å hjälpte till lite me gardiner innan ja städa mitt rum. skrev lite på projektarbetet och snart ska ja göra mig iordning för sängen.
imon är det äntligen freda. å då blir det hållande som gäller. = )
lörda blir de jobb sen sönda skriva skriva skriva å ta de lugnt tror ja.  en rätt okej helg tror ja.

men nu ska ja dra mig ha de gött å godnatt. = )

pözzhajj

Kommentarer
Postat av: erika

hoppas att de ringer nu då :D <3

2010-01-14 @ 22:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0